Kan ik alsnog een claim bij Vlucht-Vertraagd.nl indienen?
ik heb zelfstandig een claim ingediend bij de luchtvaartmaatschappij, en heb hier een negatieve reactie op ontvangen. Kan ik alsnog een claim bij Vlucht-Vertraagd.nl indienen?
Ja, het is nog steeds mogelijk om de claim bij ons in te dienen. Het eerste verzoek wordt namelijk bijna altijd afgewezen onder ‘buitengewone omstandigheden’. Nadat u de claim heeft ingediend zullen we de verschillende mogelijkheden bekijken. In sommige gevallen kunnen we de eerste stap(pen) overslaan. In uw persoonlijke inlogaccount kunt u zien welke stappen we nemen aan de hand van de reactie van de luchtvaartmaatschappij.
Welke kosten zijn er verbonden aan de service van Vlucht-Vertraagd.nl?
Wij nemen claims aan op basis van ‘No cure, no pay’. Dit houdt in dat u niets betaalt indien het niet lukt een vergoeding te claimen, ook als we juridische stappen moeten nemen tegen de luchtvaartmaatschappij. Bij succes rekenen wij 25% van het totaalbedrag.
Let op: heeft u uw claim in het verleden (vóór 1 maart 2015) afgesloten op basis van het ‘Pro-‘ of ‘Premium-Account’? Hiervoor gelden aparte voorwaarden. U heeft dan vooraf een vast bedrag betaald voor uw claim; dit bedrag kunnen we niet terugstorten als het niet lukt de compensatie te claimen. Bij deze accounts zijn soms ook niet alle stappen inbegrepen in de prijs. Zie voor meer informatie de Algemene Voorwaarden die zijn overeengekomen bij het indienen van de claim.
Bron: Vlucht-Vertraagd.nl