De HotelWeek 2010 (de spotgoedkope hotelactie)

De HotelWeek 2010 (de spotgoedkope hotelactie)

De Hotelweek vindt plaats van 1 t/m 10 januari 2010 en biedt consumenten de mogelijkheid om spotgoedkoop te overnachten in luxe 4- en 5-sterrenhotels. De prijs voor een 4-sterrenhotel is €25,- p.p.p.n. en voor een 5-sterrenhotel €35,- p.p.p.n., altijd inclusief ontbijt. Ruim 175 hotels in Nederland, België en Duitsland nemen deel aan deze actie.

2e editie meer boekingsopties
De HotelWeek is in het leven geroepen door de boekingssite HotelSpecials.nl om een luxe hotelverblijf mogelijk te maken voor een brede doelgroep. “Wij bieden consumenten de kans om tegen een laag tarief te overnachten in hun favoriete luxe hotel. Na het succes van vorig jaar starten we morgen met de 2e editie. Dit jaar is het aanbod aanzienlijk vergroot naar ruim 200 hotels en meer beschikbare kamers in de weekenden. Daarnaast is het dit jaar mogelijk om bij een bepaald aantal hotels een heerlijk 3-gangendiner bij te boeken. We hopen hiermee zoveel mogelijk tegemoet te komen aan de wensen van de consument”, aldus R. Hofstede, managing partner van Hotel Booker B.V..

Run op luxe kamers
Hotelspecials.nl verwacht vanaf 3 november veel bezoek op de website van HotelWeek.nl en een enorme run op de luxe hotelkamers. Tophotels zoals Landgoed Duin & Kruidberg, Crowne Plaza Den Haag – Promenade, Château du Lac en Park Plaza Victoria Amsterdam zijn slechts enkele voorbeelden van het ruime 4- en 5-sterrenaanbod.

Hoteliers blij met hotelactie
Ook de hoteliers wilden dit jaar weer graag meedoen aan de actie omdat begin januari, de periode waarin het overnachten plaatsvindt, over het algemeen een vrij rustige maand is. Dit blijkt uit de groeiende lijst met deelnemende hotels, die dit jaar ook meer beschikbare kamers hebben vrijgegeven. Hierdoor kunnen consumenten kiezen uit een veelzijdig aanbod onder meer in populaire steden als Amsterdam, Antwerpen, Den Haag, Düsseldorf, Maastricht en Groningen.

PartnershipsDe HotelWeek is een initiatief van HotelSpecials.nl en wordt ondersteund door een aantal grote partners. American Express is hoofdpartner en biedt haar kaarthouders de mogelijkheid 5 dagen eerder toegang te krijgen tot het unieke hotelaanbod. Daarnaast wordt de HotelWeek mede mogelijk gemaakt door De Telegraaf, Flair en Face This.

Bron: HotelSpecials.nl / M4N

Deel dit bericht:

Plaats een reactie